Torsdag

Idag drog jag och Michaela till Area Sur, trötta och inte särskilt inspirerade entrade vi stället och gick raka vägen till Primark. Väl där ökade lusten i oss, och spenderarskjortorna åkte helt oväntat på! Kom tillslut hem med 8 par trosor (!!), 5 par strumpor, tofflor, strumpbyxor, en tshirt och en julklapp. Haha jösses. Men billigt var det. Trosorna kostade mellan ca 15 och 30 kronor styck, jämför det med typ 60 på random H&M/Lindex... (Mamma och pappa ni skulle bara våga stanna hemma! Jag behöver verkligen extrabagaget)

Om en timme är det tänkt att klassen drar ut till nått ställe tillsammans. Det blir trevligt tror jag, får ta och bli lite piggare bara.
( ...Men nu sätter Lisa på Dr. Bombay så det ska väl kunna ordnas... )

Ha en trevlig kväll!
Kommentarer
farzan

Glöm inte bort att det är jorå dom använder därnere - inte kronor :-)

2008-11-07 @ 14:32:56
klara

glöm inte bort att jag kan översätta jorå till kroner om jag vill!

2008-11-07 @ 14:57:37
cyberplace: http://klarastiger.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback