fransico de zurbarán

Just nu sitter jag med projektet i skolan. Har kommit igång lite nu, försöker sammanfatta lite om katedralen här i Jerez, så att vi kan skriva manus sen. Vi får se hur det går.

Idag är det fint väder igen (det var det igår med), inte så varmt men soligt! I eftermiddag funderar jag på att åka till Areasur igen, det stora shoppingstället här i Jerez. Massa butiker och restauranger på tre feta våningar. Sist jag var där hittade jag en T-shirt och en väska, men skulle jag haft spenderarkostymen (den med fickan anpassad för feta plånkan) hade jag kunnat handla massvis typ, men iochmed min fattigdom har jag inte burit den på ett bra tag (aldrig?)... Hur som helst behöver jag fylla på lite med underkläder. Dessutom kan det vara värt att investera i fler sköna t-shirtar och ett par till mukisbyxor, det är mest det man går omkring med på dagarna liksom. Kanske en skön tröja också. Ptja, vi får helt enkelt se hur det går det med, haha.
Kommentarer

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback