STOP AND STARE

Åh, ÅH, så skönt det känns nu.
Jag har bytt ut min banner!!!111oneone!1

Från en stirrande blick till en annan, men den förra var verkligen så himla ful och äcklig att jag ville dö typ, så nu äntligen, instängd i mitt halsflussrum (lisa kanske har halsfluss!!) slog jag slag i saken och bytte ut skiten. Till mig själv igen. Stirrandes. Fast i Marocko denna gång, och inte i Turkiet. Kändes lite mer aktuellt kanske. (Äh, Spanien? vadå...)

zZoo long, nu ska jag.. försöka att inte dö.
Ps. Solweig, jag har inte hunnit testa medicinen än! Dvs, jag har inte tagit mig någonstans utanför campus än... kanske ikväll. Kanske.

(Haha usch, kommer kanske dö på den här bannern också. Stirrande blickar är verkligen stressande! Fy!)
Kommentarer
Anonym

Du får ursäkta men jag ser ingen skillnad... dessutom är Ingrid ganska lik dig på den bilden, så jag tycker verkligen inte att du är ful och äcklig.. Puss på dig min syster-yster. Bli frisk!

2008-11-20 @ 20:51:49
Anonym

what? det är ju en helt annan bild.. vad konstigt. ingrid är sötast i hela världen, och hon stirrar inte galet! takc, ska försöka. psus!!

2008-11-20 @ 22:01:03
e

Ok.. nu ser jag skillnad, bilden var INTE uppdaterad igår när jag skrev sist. NU är det en annan bild! Haha!

2008-11-21 @ 10:46:59
e

Förresten är den jättesöt!

2008-11-21 @ 10:47:39
farzan

Tycker nog att denna förra bilden, bannern var bättre..

2008-11-21 @ 14:35:05
klara

äsch, sen när bryr jag mig om vad du säger pappa... ;)

2008-11-21 @ 16:52:04
cyberplace: http://klarareser.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback