Tips från coachen

Fick lite packningsråd från min parallellklasskompis som är nere första perioden i Jerez...
"Jag kan inte komma på något som jag glömde faktiskt.. möjligtvis en korkskruv, men det införskaffade jag mig här. Eller jo, glöm inte skolgrejer, typ penna och sudd. Vi fick block här nere. Gymmet är för övrigt en total KATASTROF, så det skulle jag inte råda dig att ens försöka dig på. Du kommer inte förstå mig förrän du ser det. Ta med joggingskor istället, det finns en anlagd sjö som är rätt lagom att springa runt! Det är fortfarande varmt här, jag låg vid poolen i ett par timmar. Jag ska också tilllägga att det är bra att ta med sig mycket partykläder och mindre vanliga kläder. Jag gjorde tvärt om och det blev lite fel. Här på skolan blir det mest samma kläder hela tiden. Vi ses på måndag!"

/ Johanna

Okej, kanske dags för en till djupdykning i väskan, vad har jag egentligen tagit med mig? Och crap på gymmet säger jag bara. Jag som tänkte mig en hälsoresa... En freaking kväll kvar nu bara, jag känner mig helt död och vet knappt ut eller in.
Kommentarer

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback