Skrapa

För min del blev det inget Wii, jag slog mig ner bland några tjejer och Niklas som praktiserar i köket. Han har varit här en vecka redan och skvallrade en massa om det mesta, det verkar vara en hel del skit bakom det här Campuset bekräftade även han (igår pratade vi lite med några på högskolan, som också sa en del...). Vad när hur varför och andra detaljer tar jag inte här dock, inte nu iallafall. Jag vet ju typ inget. Men det är intressant iallafall. Dessutom säljs det typ knark överallt här och trots att kriminaliteten i Spanien är som lägst här i Jerez (och i vårt område) så finns det tydligen skummisar överallt och höga stängsel kring varje bostad. Ni behöver inte oroa er dock, vi har vakter kring oss dygnet runt, och dessutom tycker jag hela vistelsen blir lite mer spännande såhär (än så länge iallafall). Det finns alltid något skit bakom ytan var man än befinner sig verkligen! Det verkar man aldrig komma ifrån...

(Haha, låter så kul när jag skriver "än så länge". Vadå liksom, hur länge har jag varit här? En dag? Eh.. Haha!)
Kommentarer
S

feäätt med mysig blogg vill bara läsa o läsa o aldrig få nog av att läsa

2008-12-19 @ 21:13:35
cyberplace: http://simonep.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback