"Saker att göra innan Spanien:"

Det är lördag och det mesta på min lista är faktiskt avbockat. Kvar har vi dock:
  • köpa ny dagbok. (Allt kommer jag ju knappast nämna på bloggen)
  • städa klart i källaren. "Det ska se ut som om ingen bor där medan du är borta".
  • föra över sparpengar till mitt konto (fattig)
  • skriva minst en hylla/enkät etc (ähm.. jag vet inte riktigt om den punkten är riktigt prioriterad just nu...)
  • fixa skype (som om jag inte kan göra det när jag kommer ner istället lix...)
  • köpa tushpennor (åh, har varit sugen hur länge som helst nu!)
  • fixa böcker (vad ska jag läsa där nere när alla är ute och super och jag inte pallar mer?!)
  • tvätten (snart färdigt)
  • installera kameran (& diverse andra dator/kamera-relaterade grejer)
Okej, det var lite mer än jag trodde. Men jaja. Dessutom måste jag såklart:
  • komma på vad jag ska ha med mig!
  • få ner allt i väskan!
Jösses. EN dag kvar nu.
Kommentarer

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback