Önskemål?

Idag har vi somsagt hemstudier, fast bara till lunch den här veckan som tur är. Jag har filat lite på bloggen (som faktiskt är en del av mitt projektarbete hemma i Sverige), men får inte allt att bli riktigt som jag vill. Frustrerande! Efter lunchen tänkte jag fixa bilderna från igår om jag kan, så får ni se de också. Lite trist att jag inte laddar upp allt (blir så långa inlägg då! dessutom är det ju väldigt tidskrävande när nätet är segt), men fler bilder kanske dyker upp på facebook eller något sånt nångång. Och lite hipp som happ såklart, som den här bilden.  Annars får ni gärna komma hem till mig i jul, så kör vi en riktigt genomgång på hela min resa! Fett med mys.

Har någon nått särskilt önskemål på vad jag ska berätta om/dokumentera förresten? Vad tycker ni är intressant?
Har ni några frågor?
(Ni får maila mig också, om ni skulle vilja - [email protected]! Det vore trevligt.)
Kommentarer

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback