do you speak english? no.

Åh jösses, sjukaste kvällen. Och det var inte ens särskilkt sjukt egentligen. Hur som helst fick jag stappla hem med tre fulla killar från stan nyss, taxibolaget la på i örat på oss så det var bara att knata på. Ingen aning om var riktigt men halvvägs plockade en snäll taxichafför upp oss på vägen när han skjutsade hem sin vän. Och tja, vi var väl mer eller mindre på rätt väg faktiskt, men vad hjälpte det. Den ena höll på att däcka hela tiden, den andra hade på sig min silverjacka från barnavdelningen och den tredje gick som i trans. Och så var det jag då. Världens drygaste som försöker ta hand om de, orka att jag ska vara mammig och dryg jämt. Men jaja, det kan säkert behövas det med.

Kvällen var hur som helst nice, nu börjar man komma igång att lära känna folk lite. Men jag tror aldrig jag andats så mycket cigarettrök som idag dock, huvaligen. Mina kläder luktar bajs. Godnatt!
Kommentarer
korvnelia

härligt :L

2008-10-30 @ 10:38:00
cyberplace: http://kromelia.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback