02:45

Nyss såg jag på Don't mess with the Zohan, sjukt värdelös! Fast ganska komisk ibland, haha. Michaela somnade mot mig i soffan, och det var nästan det roligaste dock. Just nu är det typ storm ute låter det som. Det regnar iallafall, och vinden viner mot fönstret. Imorgon har vi hemstudier, men hemma är det lov så det trodde vi att vi skulle få här med såklart. Men icke! Fy säger jag bara... Snart helg iallafall!

Imorgon, eller när det nu blir (seeegt internet) dyker fler bilder upp iallafall. Idag (var det verkligen idag? dagarna är så otroooligt långa här) var vi nämligen på rundvandring i centrum. Så nästa gång det är natt och det blir till att gå hem borde jag nästan hitta faktiskt...
Kommentarer
Elin

Undrar varför dagarna känns långa :P

Du är ju uppe halva natten också! SOV!

2008-10-31 @ 10:34:00
klara

ja men det är klart, jag är väl inte dum heller! äsch, sova kan jag göra när jag är pensionär. eller om jag är på det humöret..

2008-10-31 @ 10:48:50
cyberplace: http://klarareser.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback