maottt

Nu ska alla tydligen ut och äta mexikanskt, nått tacoställe som blivit omåttligt poppis bland klasskamraterna här... Jag och Lisa bangar dock, känner oss fett tråkiga men äsch. Personligen är jag inte särskilt hungrig och har inte det minsta lust att lägga ut nästan 200 spänn på transport och käk när jag kan gå typ tre steg och få gratis (iallfall förbetald) mat här. Visserligen säkert inte i närheten så god, praktikant-kockarna strejkar typ och därmed har maten blivit sämre. Salladen som fyllt mitt fat (ärligt, mamma, du ska se! jag äter så sjukligt mycket sallad här nere!) är blandad med hinkvis av lök och vi får typ aldrig nån sås. Menmen, jag ska inte klaga, äter mer mat här än hemma på konserthusterrassen iallafall.

Insåg förresten nyss att jag inte ätit ute en enda gång sen vi kom hit.
Snålis-Klara har talat.
Kommentarer
Storasyster

Vi är inte snåla, vi är ekonomiska! :D

2008-11-25 @ 20:57:32
klara

Höhöh... sisters!

2008-11-25 @ 20:58:20
cyberplace: http://klarareser.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback