Välkomstfest på Blue Monkey

Hah, vad värdelöst.
Kom precis hem från Blue Monkey, fett tidigt, så ska alla sova. Borde stannat kvar men det sket sig när jag kom på det...

Trevlig kväll iallafall, Blue Monkey hade välkomstfest för oss nya på campus (haha fattante grejen? rockstars? eh) och bjöd på gratis öl och typ grillat. Men jag hade redan ätit innan och ptja, öl dricker jag ju inte. Dessutom lyckades jag och Lisa hamna sist kvar på Campus med en bunt seghögar i 2an (tycker om er ändå) som inte ville åka direkt. "Orka pröjsa taxi bara två stycken" tänkte vi och väntade tjatande in dem. Kvällen gick sedan i bögfyllans, normännens och den allmänna alla-drar-hem-rätt-tidigts tecken.

Igår däremot; jösses. Det bör vi nog inte ens nämna. Men det var roligt det med, fast kanske inte dagen efter. (För vissa).
Kommentarer

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback