Sola, snörvla och skura.

Antar att uppdateringar trots allt är eftertraktade, så förlåt mig. Förra veckan var rätt lam, jag var isolerad och träffade inte en själ (förutom typ Lisa, och nån dryg en som envisades vid att prata med mig fastän jag gick ensam till lunchen med flit) på några dagar. Skönt på sitt lilla vis.

Helgen har gått lite åt samma håll - vi har åtminstone hållt oss kvar på campus. Skallar har rakats, rum har totalförstörts (typ slitits sönder!!!1111...not..), killar har vrålat och öl, vin och sprit har sannerligen klunkats. Men det är nice, jag trivs oväntat bra i miljön, har inte blivit söndrigt lack på det hela än. Men jag saknar folk som är sköna nyktra också, vafals, här kan ingen ens olla en kudde med motiveringen "jag är för nykter" (kanske tur det visserligen...).






































Dagen har hur som helst sett ut ungefär såhär för mig. SOOOOL! Aaaahh!! Fast dessa bilder har nån vecka på nacken och är Michaelas. Lagom skönt iallafall hurrni! Förstår att ni gillar läget där hemma i snöslasket...(Ps. Ignorera att jag ser retard ut uppochner. SÖT!!)

Puss, nu ska jag:
1. Kika vad alla gör. Blev det verkligen film?
2. Fastna i något rum. Eller...
3. Sova.
Kommentarer
lea

ska börja gråta snart, jag hatar hatar hatar snö. :((((( :( #:(# #:((((((

2008-11-24 @ 09:03:45
cyberplace: http://kidsister.blogg.se/
Sussi

Det är inte slask än! utan Mjuk nyfallen snö, :D kram <3

2008-11-24 @ 15:19:39
Anonym

Fleer bilder på klara råå!

2008-11-24 @ 18:04:39

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback