Tengo bögfylla! Teengo la bögfylla!

Det förekommer ju en del fester här, såklart. Svårt att komma ifrån när man sätter samman en klass med artonåringar ensamma 500 mil hemifrån. Svårt att komma ifrån hemma eller någon annan stans också visserligen... Så är det hur som helst! Och jag tänker inte vara den som censurerar det fullkomligt trots min egen nykterism, alla här är ju trots allt myndiga och får dricka bäst de vill. Festbilder och sånt trevligt har det dock inte hunnit bli några förän denna vecka, så det dyker väl upp. Men först tänkte jag dela med mig av ett underbar film (läs: ljudupptagning) från igår. Innehåller allt man behöver ha hört för tillfället (tex Joels fyllegarv och stenseriösa tequilacravings out of nowhere samt Lucas extrema bögfylletjat igår)... Haha, så sjukt rolig kväll faktiskt.  
 Lyssna här!

(Rekomenderas inte för föräldrar, homofober eller typ... Folk som inte alls ser humorn i "förfriskade" människor)

Ps. Fula kompaktkamerabilder finns på klara.bilddagboken.se!
Kommentarer
Joel

haha, klockrent

2008-11-09 @ 18:48:40
cyberplace: http://www.kalasbloggen.com

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback