Spanska förhoppningar

Idag fick jag för mig att jag skulle motionera, trots framskutningen av Det nya Livet (spanish version) till imorgon, måndag. Att äta godis varje dag har redan satt sina spår, jag skojar inte! Så det blev på med mina fula, leriga joggingdojor och springtights och ut i den 14gradiga luften. Tanken var ett varv runt sjön, vilket inte är så himla långt, men istället var jag ute över en timme. Sjön fortsatte närmligen ännu längre "om man ville", så dit bar det av. Jag kom bakom klonhusen och hade kullar framför mig. Norrut, kring det jag och Michaela kallar "fängelset" (ett rosa fängesleliknande hus på en kulle) och Carrefour var himlen kolsvart, men vid mig var det fint. Solen sken, vinden blåste. Verkligt frihetsväder. Häftigt att gå i solen men höra åskan mullra och se blixtrar bara en liten bit bort. När jag sprungit/gått ett varv runt hela sjön kände jag mig fortfarande inte alls sugen på att återvända in till Campus. Så jag tog ännu ett varv - dock det kortare denna gång. Jag hade fixat en spellista med bara SMKlåtar och lät det ljuda i öronen. Sen började det regna även på mig och då sprang jag hem.
Kommentarer
circus em

tack! fast endå, jag vill inte efterlikna någon, min blogg är ema-ig och inget annat! :)

2008-11-02 @ 18:32:58
cyberplace: http://obstinate.blogg.se/
lea

Svar: jaoeh haha men jo, jag känner väl viktor! :')



och åh blir sugen på att springa, fan att klockan är 9 på en söndagkväll och att det är iskallt här :(

2008-11-02 @ 20:51:19
cyberplace: http://kidsister.blogg.se/
lea

nejmen alltså vi typ snackade lite on teh intenetzz, sen sa vi hej på emmaboda! ungefär haha.

2008-11-02 @ 22:39:28
cyberplace: http://kidsister.blogg.se/
Systeryster

Bra jobbat!

2008-11-03 @ 11:36:26

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback