Päron i Spanien

Hela helgen har i stortsett spenderats med mina föräldrar, viket har varit otroligt utmattande! Sena nätter på Campus, tidiga mornar med mamma och pappa, fullt upp hela dagarna och ingen siesta. Huvaligen! Kul att träffa dem dock, känns som om min mun har gått i ett, trots att jag ännu inte hunnit sakna varken dem eller något annat hemma i stort sett. Och det gör jag knappast nu heller, snarare tvärtom (no offence). "Kul att ni kom men ännu roligare att ni gick" som min kära mor sa... Idag visade jag de runt här i Jerez centrum, sen impuls-honkade jag till Puerto Santa María och Cádiz. Igår var vi ner till Gibraltar (åkte dock aldrig över, smart_tjej90 hade inte med sig passet) och kikade utmed hela den rutten. Känns som om vi mest bara åkt en massa bil och tittat i affärer, men det har varit nice faktiskt. Har ätit lakrits äntligen igen och dessutom skickat uppskattningsvis 7-8 kg med dem hem! Nice.

Jag ligger efter en del med bilder nu, men i veckan kommer detl! Lovar!
Kommentarer
farzan

Jodå, det var övervikt på vårt baggage, men incheckningen var sena och överhopade av jobb så dom hann inte ta betalt...

2008-12-03 @ 11:37:44
mamma

Vi älskar dej Klara. Kul att du visade oss runt.

2008-12-03 @ 22:00:21

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback