Costa Ballena

Jag skrev varsta inlagget i word igar, men nu kommer jag saklart inte at harddisken dar det ligger sa jag kan publicera det... Sitter alltsa inte vid min dator utan betalar 2 euro for en halvtimme pa hotellets. Tankte bara saga att:

1. Jag lever.
2. Det ar kaos pa campus.
3. Vi bor pa ett fyrastjarningt pensionarshem...
4. ... i en hala utanfor Rota.
5. Vi saknar Campus!!!

I brist pa annan text, (har somsagt varsta superinlagget fran igar men det kommer jag ju inte at!!), har har ni mailet som gatt ut fran John Bauer till berorda parter. Jag tar mig friheten att publicera det. (Det var alltsa pa Campus el Sabio vi bodde):

"Viktig information om Campus El Sabio

Under föregående vecka kom det till vår kännedom att Campus El Sabio, Jerez, Spanien står inför en närstående konkurs. John Bauer Organization (JBO) väljer, av säkerhetsskäl för våra elever och lärare från John Bauergymnasiet i Sverige, att omgående flytta verksamheten från studiecentret. Den information som av ledningen på Campus El Sabio spridits till John Bauereleverna är därmed inte korrekt.

John Bauerelever med lärare flyttar under tisdagen till Costa Ballena för att fullfölja sin termin. Där finns sedan tidigare elever och lärare som deltar i John Bauergymnasiets fotbollssatsning. Orten ligger ca 2 mil från Jerez, vid kusten, och eleverna bor på Hotel Colon, http://www.coloncostaballena.com/, med helpension. Fotbollseleverna trivs bra och har positiva erfarenheter av omhändertagandet där.


Vi vill med detta brev understryka att JBO som kund på Campus El Sabio inte har något med den närstående konkursen i Spanien att göra.

Vi beklagar de störningar som skett i samband med detta beslut, men vill säkerställa att våra elever får de bästa möjliga förutsättningar för sina utlandsförlagda studier och att verksamheten kommer att pågå som planerat.

För frågor, kontakta: 
Per-Erik Lorentzon, utvecklingschef JBO, 0736-25136, [email protected] 
Camilla Danielsson, marknadschef ULTRA Education, 0733-409009, [email protected] 
Jane Carlsson, marknadskoordinator JBO, 0736-251307, [email protected] 

Med vänliga hälsningar 
Per-Erik Lorentzon 
Utvecklingschef John Bauer Organization"

Informationen ar olika fran olika hall, men det har ar nog mest sanningsenligt skulle jag tro.. Nu gar tiden ut! Puss!

Kommentarer
korvnelia

men w00t!



värsta dramat. hoppas dina två sista veckor blir lovley anyhow

2008-12-04 @ 15:07:56
cyberplace: http://kromelia.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback