27 oktober



Gårdagen i några bilder. Lägg märke till Malins avundsjuka blick mot grannens mat... Hon liksom jag fick också maten sist av alla. Sist har ni rummet som jag delar med Lisa också! Fler bilder från det utlovas, nu är alla grejer upplockade i garderober till exempel. Väldigt skönt! Värre för Michaela som hamnade i en annan korridor - de måste nämligen flytta hit de med på lördag och kan därför inte göra sig lika hemmastadda... Färgskalepelarna förresten, är på Madrids gigantiska flygplats. Om någon var intresserad av att veta liksom!

Just nu sitter jag i sängen och har ont i huvudet. För att bota mig själv har jag ätit upp en hel påse Ahlgrens jultillbehör (wonderbaums) själv, men det funkade inte. Tack ändå mamma, hehe...
Nätverket är dessutom ungefär lika segt som jag.
Kommentarer
Elin Eliasson

Kul att kunna följa dig på din färd... :D

Ahlgrens... du vet väl att det bara är lakrits och glass som botar sjukdomar!

Läste att ni hade regn (också). Med tanke på Jerez-skylten ovan så verkar ju regn vara något att räkna med. Regndroppar i "stadsnamnet"...?

Nåväl, regn i all ära. Ni har iaf inte haft 3 grader och regn... det har vi. Blä!

Sov gott i natt!

2008-10-28 @ 18:52:43
klara

Jo, jag vet! Och cola såklart. Men i brist på det tar man vad man har vet du. Klorvatten och ahlgrens med andra ord... Ska maka på mig snart och ta en alvedon och lite frisk luft. Börjar bli mörkt här nu. Och du, Jerez är staden med 300 soldagar om året! Sådetså! Att vi fick de 65 andra är en annan femma..

2008-10-28 @ 19:00:12
cyberplace: http://klarareser.blogg.se/
John Skriker

Åh, softa tröjor och rum klara :) Ganska avis, mest på maten. Den såg riktigt god ut.. Lev väl

2008-10-28 @ 19:17:38
cyberplace: http://johnskriker.blogg.se/
Malin

Haha! Ja, jag ville också ha mat ju! Och jag vill ha mat nu också... Dumma klocka går inte som jag vill! :(

2008-10-28 @ 19:22:53
cyberplace: http://mkytta.blogg.se/jerez
majk

roligt att du är där nu!! du verkar ju ta detdär med flytt bättre än somliga andra...:) puss från majken

2008-10-28 @ 20:47:32
klara

längtar du hem mycket kära vän? gumpan! jag har ju bara varit här i en dag (som känns som en evighet) så vi blir säkert två om det! :) puss!

2008-10-28 @ 22:44:47
cyberplace: http://klarareser.blogg.se/
Simon

Smått cool flygplats :) Värsta grejen, vad kul! Hur länge är ni borta?

2008-10-29 @ 10:03:53
klara

Visst är den! Skitlång, skulle jag fotat bakom mig skulle det varit minst lika långt ditåt, med färgskalan åt det röda. Vi kommer hem den 15 december, så 7 veckor blir det! :)

2008-10-29 @ 10:16:22
cyberplace: http://klarareser.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback