Hola!

Jag är verkligen sjukt dålig, jag glömmer allt så himla fort, kunde (jo, jag kan, men jag har glömt!) typ inget på provet. Därför ska det verkligen bli nice att få nöta lite, ha spanska varje dag och kunna testa det i praktiken liksom. Då LÄR det ju sätta sig något bättre.

Nu är tittar alla på nån spansk skräckfilm, säkert typ REC eller nått. Vill inte sitta vid datorn, men skräckfilm är verkligen inget för mig så vad ska man göra liksom... Nejdå, jag tror jag tar på mig ett par dojor och kilar runt lite, letar efter någon likasinnad eller pratar med en receptionist eller whatever! Nu tassas det iofs en massa i korridoren (sjukt lyhört här! första natten var jag tvungen att titta så att jag verkligen stängt dörren, kändes som om det verkligen stod folk i hallen och pratade) så nån borde jag väl kunna stalka...

Hasta luego!
Kommentarer
Johanna

Åh vad kul med en blogg som uppdatgeras lite oftare än min egen. Här kommer jag hänga ofta och längta tillbaka lite! Saknar redan Niklasx2 och universitetarna, för att inte tala om resten av spaniengänget 1.0..

2008-10-29 @ 18:22:26
cyberplace: http://c-c-cherry.blogspot.com

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback