Miercoles

Tänk att det redan är onsdag igen, tiden går så himla fort! Har snart varit här i tre veckor banne mig. Eller okej, inte mycket mer än två men ändå. Trivs bättre och bättre faktiskt, alla från "min klass" har flyttat till samma korridor äntligen, och det har på så vis blivit mer livat här. På gott och ont säkert, men just nu bara gott. Visst låter det mer på kvällarna, men jag bryr mig inte nämnvärt, är bara glad över att det alltid finns nån att kila in hos om man har det tråkigt. Å DE E NICE! I veckan har det förresten kommit massa fotbollstjejer hit, de ska tydligen bo här i tre veckor. Och några kockar har åkte hem. Trist. Men det finns iallafall många sköna människor här, internskämten börjar gro och det är himla kul. Internskämt är verkligen de allra bästa skämten.
Älskar internskämt så mycket att jag tillochmed har internskämt med mig själv (obs; patetiskt! men kul i brist på annat).

I förrgår lämnade jag förresten in tvätten för första gången, hämtade den idag efter skolan. Kostade mig ca 90 spänn, men det var det förmodligen värt, det kostar lika mycket att göra det själv på skolan. Har inte orkat plocka upp den ur kassen dock, bara mina mjukisbyxor som jag saknade väldans under dessa två dar(!). Mjukisar är verkligen bästa vännen här, och tofflor.

Frågorna nu är:
  • Vågar man plocka upp tvätten? Kommer allt verkligen finnas med? Är något förstört? Har hört en del om både förlorade strumpor och förstörda t-shirtar...
  • Kommer maten i skolan vara god? Någon säger soppa och det brukar inte vara någon höjdare. Det var ju soppa till lunch också!
  • Om den är äcklig, var ska vi gå ut och äta? Hoppas nästan den är äcklig, för jag har inte ätit ute än!(!)
  • Är jag dum i huvudet som lägger 132 euro på 24 timmar i Marocko?
Vi hörs, puss!

Ps. Jag hade inte spanskaprov idag, det hade bara nybörjargruppen. Förlåt för förrvirringen!
Kommentarer
korvnelia

marocko är definitivt värt pengarna. skulle jag nog säga. och vad gäller internskämten så a) det är verkligen det allra allra roligaste här i livet och 2) jag tänkte häromdagen på internskämt med mig själv. har endel! haha!



saknar dig! mwah

2008-11-12 @ 21:21:28
cyberplace: http://kromelia.blogg.se/
Hanna

Nej du är smart. Marocko är urhäftigt. Men otrooooligt mycket intryck. och många fattiga.

2008-11-14 @ 00:00:28
cyberplace: http://blogg.vlt.se/ung

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback