Torsdag

Idag blev det morkt nar jag var pa stranden, sen gick jag vilse och jag trodde jag skulle bli en av alla sparlost forsvonna i detta spanska land. Men jag kom undan men valdigt oskona skavsar och blotta forskrackelsen...

Stranden var fin sa lange ljuset varade iallafall.

Hur som helst var det dessutom behovligt med lite motion, som om det inte vore nog med att vi kakat godis som aldrig forr dessa veckor ater vi nu i stortsett enbart friterad mat... Och sa far vi efteratt varje maltid ocksa. Hmmm....

USB-porten fungerar fortfarande inte har, det gor mig lack for mitt longa halvilskna inlagg fran igar blir ju bara mer och mer oaktuellt... Trakigt ju! Men jag gor allt jag kan for att ni sa fa ta del av det tro mig. Vill visa er bilder ocksa men somsagt, jag kommer inte at skiten.

I helgen blir det kanske Sevilla! Puss!
Kommentarer
farzan

Är´e USB-porten på DIN dator som inte fungerar längre?

Eller pratar´u om en annan dator?

2008-12-05 @ 17:05:33

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback