Måndag

Idag hade vi vår första spanskalektion, sedan kom 60 spanska elever till oss för att öva sin engelska. Istället blev det en övning för oss alla i Spanglish, de var inte så haj på engelska alltså... Men det var roligt!

Här kommer ett inlägg med ett par bilder från dagen. De flesta föreställer personer i min klass, så passa på att ge namnen ett ansikte (inte ens jag kan alla namn än... och jag brukar vara ganska bra på sånt därnt...).

Malin, nervös inför mötet med flirtiga spanjacker.


Ida, mitt i ett samtal med Henrik & Linus.


Fredrik


Louise, även kallad Lolle...


Ida, Stefan, Linnea, Henrik & Thomas posar med spanjorer


Spansk buffé.. någonstans där i mitten.


Kock-Niklas och.. Kock-Niklas.


Michaela, Malin och ännu en spanjor.


Har gått uppåt stan för första gången idag förresten, fotade lite så det får ni se sen! Vi lyckades ta en buss hem och konstaterade att glass är skitdyrt här nere. Förutom den där fantastiska 9 kronorsglasspaketet då. SUX! Nu är det dags att sova. Fattar inte hur vi pallar vara uppe så sent hela tiden, nu är vi ju typ tidiga i säng! Crejjsy.
Kommentarer
martha

åh jag minns när vi var uppe för sent på björkenäsläger om somrarna. först massa skratt och vem hade mest fancypants sidenpyamas, sen helt plötsligt gråter du av trötthet och får panik över att vi kommer vara trötta imorgon.



kärlek och back in the days! hoppas du har det bra :*

2008-11-06 @ 23:28:10
cyberplace: http://closetojune
klara

HAHAHA!! det har jag helt förträngt, vad underbart.



kärlek tillbaaka! puss detsamma (jag har det bra):**

2008-11-07 @ 12:46:34
cyberplace: http://klarastiger.blogg.se/

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback