Att känna gräs mot bara fötter i november

Kom precis hem från en promenad runt hela sjön igen.  Vädret idag är helt underbart, solen skiner och det har varit ca 20 grader. Att får gå i shorts, linne och sandaler igen känns verkligen inte helt fel! Undantag för alla sjukt många blåsor jag fått under fötterna från sandalerna nu då...

Hur som helst slutade promenaden på Carrefour där jag passade på att storhandla. Det är ju stängt imorgon så...
Hujedamig. Blir det inte taxin som ruinerar mig blir det Carrefour! Måste sluta leva såhär.

Imorgon ska det bli 21 grader och sol, mmmm. Helt sjukt ändå att det är november, känns ju somsagt inte riktigt som om jag är utomlands... Så jag klagar inte!
Kommentarer
michaela

nej tror inte det. eller jag vet inte, jag åker var som.. men kockarna,, emelie? och? hade lovat Antonio att komma till rouge..verkar inte som nån ska med?

2008-11-08 @ 18:29:03
cyberplace: http://mittjerez.blogspot.com

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback