HACE UN MES




nu är det en månad sen vi sa adjö.
Kommentarer
Annika

Vilken schysst blogg du har! Bilderna är apsnygga och spännande, det här måste jag fortsätta följa.

Dessutom nog första gången jag ser en helsvart, enkel blogg.se-bloggdesign! Skitsnyggt ju :)

2009-01-16 @ 13:15:51
cyberplace: http://annikasvenmarck.wordpress.com
Anonym

Tack så jättemycket klara!

Vilken fin blogg du har, mycket snygga bilder och riktigt schysst kvalitet rakt igenom!

Älskar headern också

2009-01-16 @ 19:23:12
cyberplace: http://johannalundberg.wordpress.com
Malin

Men åh, jag har fortfarande inte fattat att jag har varit iväg och jag fattade inte att jag skulle lämna alla fina människor när jag stod där på Arlanda heller.



Michaelas blick säger ju allt, nästan så man får en tår i ögat av att bara se den bilden. Saknar allt och alla, jag saknar dig fina, goa, glada Klara!

2009-01-17 @ 14:16:52
Linnea

nämeeeenn

när jag såg bilden på mig och henrik..

jag saknar alla så

fyfan

2009-04-12 @ 01:03:08

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback