För vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar...

Nu har vi bara helgen kvar! Kirrade ett A i spanska (låter ju coolare än MVG höh) och lämnade in utvärderingen av projektet alldeles nyss typ. Känns sjukt skönt! Ikväll blir det Jerez, äta på mexikanska och massa fest. Imorgon ska vi till Rota igen och träffa massa amerikaner och grejer, vi var där igår också och hade skittrevligt. Vi hamnade på nån bar med en majoritet av ointresserade män, såattsäga. Det var kul! Lisa blev kallad Cruella De Vil av en kille, himla kul må jag säga.

Borde kanske förklara hur det kommer sig att jag kan skriva å ä och ö nu förresten. De har nämligen fixat trådlöst på 9 av våra datorer, det fungerar sjukt dåligt, är nere mer än det är uppe (verkligen totalt utan överdrift) och gör i stort sett ingen nytta på lektionstid då det är totalt dött undantag för nån sekund var femte minut. Just nu funkar det bra dock, vet inte riktigt varför. Sitter iallafall inte vid min dator och tänkte inte på att ta med mig hårddisken, så ni får nog inte se några bilder förän jag är hemma igen. Sorry! Men nu är det bara en freaking helg kvar = massa fest och lite dator. Så... Ptja. Äh man ska aldrig säga aldrig. Men jaja.

Imorgon är det ju Lucia förresten! Hade helt glömt bort det förrän igår, trist att det blev en lördag. Hade gärna sett en riktigt mysig luciavaka i nått rum nånstans, men istället blir det fest! Och det vill jag faktikst inte alls byta ut, inte sista fredagen liksom! Hoppas ni har det trevligt ikväll iallafall och en riktigt mysig morgondag, känner en liten längtansklump efter att sitta uppe klockan sex en vardagmorgon och se på SVTs luciatåg och äta gröt faktiskt... Men imorgon är det ju lördag så whatever!

Puss på eder alla, snart är jag hemma och då vill jag ha filfrukost, hundar att pussa på och massa julstämning! Jag vill dessutom ha någon som motionerar åt mig och absolut ingen mat alls!! Bara vörtbröd isåfall. INGET FRITERAT!

Kommentarer
mamma

Så vi ska fortsätta att motionera ÅT DEJ fast du kommer hem. Jag trodde du skulle motionera själv då :)

2008-12-12 @ 21:38:12
Anonym

2008-12-12 @ 21:41:16

visa att ni lever:

namn:
kom ihåg mig?

mail: (vår hemlis)

cyberplace:

hälsning:

Trackback